Orange Residence

Wonen met de wereld om je heen

Het voormalige Oranjekwartier heeft een nieuw (online)jasje gekregen en luistert tegenwoordig naar de naam Orange Residence. Deze naam past bij de strategie om een bredere doelgroep aan te spreken. De uitwerking naar het nieuwe logo, beeldselectie en bewerking, webdesign samen met thema’s toegespitst op de verschillende doelgroepen completeren het plaatje.

De website voor dit typisch Amsterdamse project is voorzien van een CRM koppeling die het mogelijk maakt voor onze REALHUB partner Wooove om heel gericht de opvolging van leads te verzorgen. Van real-time beschikbaarheid tot woonwens formulieren en woning reactie mogelijkheden die makkelijk en snel kunnen worden opgevolgd. Wel zo fijn voor de eigenaar Patrizia en de kandidaat-huurder.

Orange Residence staat online weer als een huis door de op maat gemaakte vastgoed WordPress website van Brightlot. Dit project is uitgevoerd in opdracht van Patrizia in samenwerking met Wooove. 

Wooove: verhuuradvies en online verhuur

Brightlot: marketingconcept, identiteit en design, bouw en techniek website

Benieuwd naar het eindresultaat? Neem dan eens een kijkje op de website.

https://www.orangeresidence.nl/